dilluns, de juny 18, 2007

Ja falta poc

Ja falta poc per a acabar els examens, queda tant poc que fins avui no m'havia adonat de que el temps passava, i companys i companys, si que pasa el temps... Estic a València des del dia 27 de Maig, el dia de les eleccions que varen marcar una tendència de seguir com estaven al país, i respecte a Bocairent, un panorma bipolar que el Bloc ha aconseguit trencar. He de dir, d'aquest últim apartat que m'he adonat de moltes coses col·laborant amb la formació de la llista i del programa electoral. Però podria destacar dos coses, que la il·lusió que veia amb tots i totes m'agradaria que la portaren a totes les lluites diàries i no sols es centraren en eleccions, on tot està ja fet ara que han passat. Ara be, pense que si que hi ha persones en aquest grup que llutien dia a dia, entre ells el nostre gran regidor, Wein. Tots tenien dubtes al seu voltant si podria donar la talla, però a mi, en les reunions prèvies a eleccions i en la presentació de la candidatura, s'hem van anar tot dubte. Mostra una gran capacitat de fer política perquè li agrada, i ho fa per al poble i per al poble i no per a enriquir-se. Amb el pas del dies, els rumors deien que pactarien amb el PP, però com podien dir això? En fi, el dia de la investudura es va mostrar qui era el Bloc, però sobretot, qui era Wein ( bueno ja sé que és Manel Delgado però no hem naix dir-li Manel...)

Pel que fa als estudis, docns de moment, si ja heu llegit, la cosa està igualada a 1, ja que he tret una matrícula en Moderna de la Monarquia Hispànica, i en Antiga d'Espanya tinc mitja part per a setembre, menys mal perquè hem pensava que anava tota per a setembre. Hem queda tant sols un examen, que ja vorem... I el dijous festa!! Ara, no veig jo moltes ganes de festa per part dels amics, però jo ja hem veig un mano a mano amb Rubenet i l'Aguayo (cosa que estaria molt be també). També he de dir que trobe molt a faltar a amics i amgiues ( sobretot a una persona il·lusa com jo), i que l'únic contacte que tinc amb el mon exterior és amb Ruben. M'agradaria donar-li les gràcies per aguantar-me durant aquest any i sobretot aquestes tres setmanes que estem convivint, amb díes millor i dies pitjors, però anem tirant ( pareixem una parella i tot).

En definitiva, els examens van acaban-se i l'estiu arriba, i amb ell la feina i estar amb les persones, o la persona, que més ganes tinc en aques mon