dilluns, de gener 07, 2008

En ofrena al progés del poble nostre...

S'acaba Nadal i tornem a la vida diària, la rutina de la setmana la fem a València. Doncs be, tornant cap a València pensava en els nadals que he passat a casa i, tot i que no es pot comparar València-Bocairent, mirava el be que estava ahi amb la meva gent. Hem vist a totes i tots els que feia temps que no veiem, hem passat molt bons i menys bons moments ahi, en definitiva, hem estat a casa. Ha sigut dos setmanes que m'han mostrat una altra cara de Bocairent, on hem vaig enterar que Bocairent va ser, juntament a altres dos ajuntaments, l'únic que va felicitar a l'IEC quan va fer els 100 anys; m'he adonat de la quantitat de gent que hi ha amb ganes de fer coses pel poble i d'altra que no fa res perquè no està motivada; m'he adonat qui són els que tinc al meu costat.; etc. Per acabar aquestes dos setmanes a casa ahir varem fer el Concert Fester i acabarem amb l'Himne a Bocairent, fet per Angel Bernat i J.Herrero. Algun dia vos parlaré sobre aquests dos grans personatges de la història popular a Bocairent.



ps. Himne gravat fa ja quasi 10 anys en concert de comiat de Jose Rafel Pascual Vilaplana, els que estavem per ahi darrere cantant amb veu aguda erem alguns com qui parla.