dimecres, de maig 21, 2008

La ràdio a la xarxa!

Aquestes últimes setmanes he estat escoltant la ràdio per internet. El motiu? Doncs ben senzill, el despertador-ràdio, quan l'escolte agafa les senyals de les cridades dels mobils molt fàcil i és una fulanà per què cada dos per tres tens el ruidet dels collons! Però aquestos dies que he estat prou a casa, fent feina en l'ordinador com un loco, estic gaudint d'escoltar la ràdio. Tens mil programes, tens mil emissores per poder escoltar i que depèn d'un simple click, i com no de la connexió a internet! Ací vos pose les que jo escolte:
  1. Icat-fm (per a mi és la millor ja que té una programació molt bona, sobretot el programa de nit, si esteu farts del dia, per anar al llit amb un somriure escolteu Cabaret Elèctric. Aquesta pàgina destaca perquè trobes 5 opcions per escoltar la ràdio : Jazz, Mediterrani, en Català, Musicatles i la pròpiament dit).
  2. Cadena ser, sóc un amant de la Ventana i d'Hora 25.
  3. Radio Catalunya, quan em canse d'escoltar els partits del barça per la Ser em pose Catalunya Ràdio, tot i que últimament estic escoltant-ho més perquè el programa Tot Gira m'agrada. Com no entre setmana m'agrada també el programa del Fuentes "Problemes Domèstics", no és gran cosa, però em fa riure moltes voltes.
  4. Radio Banda, si vos agrada la música de banda...la millor
  5. Ràdio 3, qui no coneix aquesta emissora? Els concerts de Radio 3 o la Ciudad Invisible entre altres.
  6. Radio Clàssica, moments de relax...
Me'n deixe alguna que altra més, però ara no se em ve al cap! Si sabeu algun altre programa interessant de ràdio ja sabeu, m'ho dieu i ja vos diré si m'agrada o no!

ps. Vos pose una foto que m'ha impactat per tot el que suposa...

4 algú ha dit...:

Anònim ha dit...

iCat-fm, és molt bona, a mi m'acompanya moltes hores d'estudi, per Internet, ja que com bé has dit, es poden escollir 5 canals diferents.
I totes les nits, em gite escoltant també els programes de la nit.

Pel que fa a Catalunya Ràdio, el programa que fan per la nit, el Cafè de la República, és també molt interessant.

I la de Ràdio Banda, no la coneixia, però este mati l'he estat escoltant i està molt bé.

Vinga a gaudir de bons llibres i bona ràdio.

flapi ha dit...

La veritat que jo sols coneixia radio clàssica i radio banda, i les escolte molt mentre estudie, però escoltaré també les altres. No sabia que n'hi havia tantes. Bo saber-ho, jeje

Brey ha dit...

Que gran aquesta actualització, la posaré en preferides, per a que la gent entre, de totes formes t'importa si pose una llista de radios en la columna dreta? xD

Per ara no ho faré però que sapies que queda com a projecte
xD

Brey ha dit...

Icat es una merda punxada en un palo, porte tot el mati volent posar totcat per a sentir-la des del meu bloc i no em deixa, perquè tapa la web d'on retrasmeteixen realment... Cabrons!!