dilluns, de juliol 21, 2008

Recordant... (ara ja sí, amb els dos!)

Ahir: postboda, ja podreu imaginar-se com estava, vaig estar tota la vesprada recordant i mirant fotos dels mesos passats. La veritat que les fotos eren de moments grans d'aquest any (boda de Crespo, Festivern, Santa Cecília, eleccions a claustres, boda del Gigo, Pasqua, concert de Primavera, etc)... Com no el viatge de pasqua ha sigut del que més m'ha impactat, el que més m'ha marcat i ma obert moltes portes que tenia tancades (com pujar en avió). Quan estava mirant-les he pensat que hi havia gent que no les havia vist encara i he decidit fer un vídeo (si, ja sé que alguns que pensaran que com mon tio però no arribe al seu nivell encara). Be espere que vos agrade, sobretot als quatre companys i companyes del viatge... Ja em dieu que vos ha paregut, he de dir que ha sigut la primera volta que feia una cosa d'estes i no m'ha eixit molt be. Estic des d'anit intentant penjant-lo però per culpa de que pesava molt, nose com és fa més xicotet, he tingut que dividir-ho en dos. A veurem si vos agrada l'experiment...


2 algú ha dit...:

Anònim ha dit...

Hola

La veritat que a mi m'ha paregut perfecte el vídeo. No sé si estarà millor o pitjor però a mi m'ha portat molts bons records i molta nostàlgia...jejeje.
Moltes gràcies a tots per fer-me passar tan bons moments al vostre costat.
Una abraçada ben ben forta als meus viatgers.
Anna

Anònim ha dit...

Doncs a mi el video evidentment també m'ha encantat i em pareix un record preciós de la visita que vaig rebre. A mi m'ha emcionat vore'l. També em porta molts bons records de tot el que he viscut tot aquest any a Brussel·les i m'alegra saber que vau disfrutar de conèixer un nou país.
Gràcies a tots quantre per haver vingut.
Núria!