divendres, d’agost 01, 2008

1er dia de Vacances...

Avui he començat oficialment les vacances i hem anat els amics cap al poble veí de Benixama. Al anar, hem fet una ruta alternativa que no haviem fet mai (hem agafat dos camins que no els soliem agafar, però el resultat era el mateix). Tot i tindre un moment de tornar-se'n a casa perquè no teniem por a la tornada, em decidit seguir i complir el que haviem dit. La foto demostra la nostra visita ràpida, però no última del dia, a Benixama. La veritat que ha sigut tot un goig fer esport i veure els paissatges que teniem al costat. No és de les més impressionants, però la Mariola al costat impresionava i molt. També a destacar el ratet d'anar que anavem per baix de Banyeres i veiem el castell dalt de nosaltres (tot i que estavem molt lluny d'ell). En fi, un primer dia de vacances molt bo! I encara no ha acabat açò.




1 algú ha dit...:

Albert Traver ha dit...

Bones Víctor!

Jo vaig aprofitar ahir diumenge, el meu únic dia lliure de la setmana per anar amb bici de BCN a Sant Cugat atrevassant la serra de Collserola. Deunidó!

Apa, bones vacances! Jo segueixo amb el patiment... :P