dilluns, de setembre 08, 2008

Out

Observe el carrer i plou, ja era hora.
M'alegre, així estarem tots dins com els vells temps.

Entre i et veig, m'amague i faig com sinó estagueres.
Em pose nerviós, ja m'has vist i he d'anar...

Salude però abans em saludes tu, quins nervis.
Parle, fume, bec, em ric, i tu... al meu costat.

Però, torne a la terra, la realitat és la que és...
Comence a estar molt nerviós

Parle i no sé el que dic, que em passa?
Somie açò tots els dies, i ara per què faig açò?

Dis-me el que vull sentir,
ensenyam aquella vista que vull veure,
miram com vull que em mires,
posa't com vull que estigues quan em veus...

Però torne a la terra, la realitat és la que és...

Observe el carrer i ja no plou...
Recorde com em saludares, com em parlares, fins i tot em mirares...

Però torne a la terra, la realitat és la que és
i jo estic ací, fora de tu, o tu de mi...

VVP ( València, "Coses al calaix de fa algun temps")