dimecres, de novembre 26, 2008

Nik baditut sei - Fermin Muguruza i Bad Sound System

Aquest darrer mes, el mestre Fermin ha tret un nou cd, Asthmatic Lion Sound Systema. La veritat que és una autèntica passada. Ara que ja l'he escoltat prou voltes puc dir que m'agrada, i molt. Ha fet un cd espectacular, on el protagonista aquesta volta és el sound systema. Això si, el mescla amb diferents estils com el Reggae o el Drum'n'bass. No vaig a descriure cançó per cançó perquè l'amic Òscar, si eixe que ja no té pc i que és be Benissa, ja ho ha fet (i crec que de manera brillant). Així que entreu a la seva entrada i mireu com descriu el cd cançó a cançó. Si voleu escoltar-les podeu entrar al seu myspace o fer-se amb ell, ho recomane.

També m'he fet amb el DVD Afro-Basque Fire Brigade Tour 2007, la última gira del Fermin Muguruza posant al carrer el disc Euskal Herria Jamaika Clash. Una passada, la veritat que m'ha sorpres el format del llibre en fotos que són una delikatesen! (o com s'escriga). I el dvd mostra al Fermin en estat pur i als que no l'hem vist en directe, te'l arrima un poc a casa i et fa enveja de tots aquells que estaven ahi mirant-ho. De tot el dvd hi ha un track que especialment em porta boig. És la cançó que fa juntament amb els Bad Sound System, uns cracks del sound system que he descobert fa poc, gràcies també al benissero. En fi, gaudiu d'aquesta gran cançó. Que em dieu? No et fan ganes de marcar-te un bailoteo?


2 algú ha dit...:

Anònim ha dit...

Primer que tot dir que el vídeo dels xiquets africans cantant l'himne a capella és simplement acollonant, fa por.

I bueno per al·lusions: A que mola Bad Sound System?!!! Sobre el DVD, me'l tens que deixar però ja, que jo no l'he vist (el DVD, perquè a Fermin en directe si XD)!

A vore si ens veiem maxo! Booo!

Brey ha dit...

Molt gran la cançó si...

Pêr cert quina classe gentola es esta que tots han anat a veure el muguruza?

La veritat és que un concert com eixe deu ser moolt gran!! Jo porte un parell d'anys intentant portar-lo per a concert de festes i fa dos anys quasi ho aconseguisc, però la gira d'ell acabava la setmana abans del concert :(

Feia temps que no em passava, rècords.