dissabte, de març 19, 2011

Guia per als lectors dels meus blocs

Com aquestes darreres setmanes la meva situació blogger ha canviat un poc prou, vos explique com està la cosa. No pretenc ser arrogant ni res, sols és per a qui estiga marejat ( que pel que m'han comentat alguns, veig que ho estant) ho tinga tot més clar. A veure: 

1. Publique coses a dos blocs personals

  • "La plana de vic". Aquest pretén ser un bloc de reflexió. Ací és on diré la meva al voltant de l'actualitat política, cultural, musical, esportiva, econòmica, etc. La diferència amb l'altre serà que sols hi haurà escrits/opinions/cròniques extenses/ ressenyes/ treballs escrits per mi. Tobareu en els propers dies els enllaços, únicament, a blocs personals que m'interessen o de coneguts que escriuen també les seves opinions a la xarxa.
  • El "Calaix Desastre", (microblogging) el qual és la frikà padre i és on pose tonteries que em passen pel cap, enllaços interessants, articles recomanables, cançons que m'agraden, llocs on he anat, cartells, etc. A més, actuarà com a centre on posaré el que publique a altres llocs com Flickr, Vimeo o Wordpress

2. Què ha passat amb els altres?

  • El de Vilaweb ja no existeix. S'ha acabat. 
  • I el de Blogger, Diari d'unes joves maniàtiques, s'actualitza gràcies a Posterous de manera automàtica. Segueix endavant perquè encara hi ha molts companys que em tenen enllaçat a eixe bloc. A més, és el primer que vaig fer i per a mi és com un diari dels meus anys universitaris i té una important càrrega emocional el bloc aquest. Podeu seguir-lo com si féreu el de Calaix Desastre, ja que es publicarà automàticament als dos llocs.

Ho sé, sóc un friki... Ara, espere que si algú interessa els que escric que m'ho diga o em comente algo perquè escriure i que no es comente ni es diga res a voltes és frustrant! jeje Quant de mal ha fet el facebook a aquestes coses...

1 algú ha dit...:

Nuesa Literària ha dit...

Molt interessant tot el que escrius; jo moltes vegades et llegeixo, encara que és veritat que comento poc.
A mi, fins ara, el facebook ajuda el meu blog, perquè tots els posts que faig els poso al facebook en forma d'enllaç, encara que sospito que els de facebook es treuran algun as de la màniga per impedir-ho.