dissabte, de desembre 01, 2007

Novembre...

Perquè era novembre.
Un dia de gràcia.
Vingueres a aprendre i al final vas ensenyar-me,
Prim com un fil cosires l'Atlàntic amb el meu Mar petit,
Perquè era novembre...

Lluis Llach



Desprès d'un mes on no hem parat de fer coses de lluita estudiantil ( 15 de Novembre, Violència cap a les dones, Eleccions, Assemblea Nacional, etc), anar a classe ( treballs, examens, etc) i amb la banda (preparació de Santa Cecília), avui tinc un poc de temps per escriure alguna cosa. Tots vosaltres, els que seguiu aquest blog s'haureu adonat que el ritme d'entrades ha baixat molt, però no dir que el blog s'ha parat pràcticament aquest mes.

Durant aquest mes m'han passat mil coses, he tingut mil idees noves i altres que he refusat, se m'han plantejat nous projectes i d'altres que s'han esfumat, he seguit el meu camí sense por a res, etc. En fi, la vida en definitiva, l'he viscut al 100% i ara, per fi, necessit un poc de temps per a relaxar el cos. Aixó si! Desprès del concert de hui i del posterior sopar.

En fi, amb més ganes d'afrontar la vida en el seu màxim que mai, seguirem contant el que ens pase pel cap en aquest blog. Fins demà!

2 algú ha dit...:

Anònim ha dit...

Doncs si, victoret. La vida és això mateix, projectes i idees que venen, que se'n van...tot és corrompible i per tant humà, no som estàtics, i m'alegre. M'alegre de haver pogut contar amb tu durant aquest mes, de tindre't al meu costaet, fer paradetes, discutir, fer campanya aCONTRAcorrent, parlar de l'hombre arbol i fer-nos una birra junts! jaja. I res...que el ritme ha d'estar al 100% aquesta setmana, no menys, ja que durant novembre hem estat al 120%, ara a disfrutar, però en relax...[i per cert, ens deguem un soparet!] jaja

Víctor ha dit...

Doncs si, ens van boicotejar i no vam poder ni sopar! Si la veritat que hem passat massa temps junts i ara hem pregunten que qui és ixe de la floreta en el meu mobil! jeje

Res, ja posarem data però no ho farem public per a que no ens boicotejen!!