dimarts, de novembre 20, 2007

“Conflictes ignorats en el nou mil·lenni . Bases geopolítiques de las geografies de l'oblit”

L'altre dia vaig dir que posaria un assaig que vaig fer sobre el títol que vos he posat, doncs be, ací ho teniu. És molt llarg, ja ho sé, però m'apetia si algú està igual d'aborrit que jo ho puguera llegir. Avui estic acabant de perfilar un altre que tracta el tema de la Immigració, i que si aquest té èxit el posaré també. En fi, ací va el toston del segle:

Carlos Taibo i membres de Médicos Sin Frontera (MSF), analitzen des del seu punt de vista, els conflictes ignorats actualment. Hem de tenir en compte abans de tot, que són uns articles que s'han escrit farà cosa d'un any, i que pot ser alguns dels conflictes actuals no siguen anomenats. No obstant, a continuació veurem com els que analitzen són sobretot, alguns dels més importants. L'assaig, constarà de dos parts, d'una banda intentaré fer una breu síntesi del que tracten els dos i després, analitzarem com, per què, a on, qui, etc; d'alguns d'aquestos conflictes oblidats. (+ Llegir més)