dissabte, de març 22, 2008

Demà cap al Nord, però ara amb Saó

Preparant ja les coses que he de portar per anar-me'n: Chubasquero, guants, gorres, l'mp3, el llibre de "Les Corts Valencianes" de Sylvia Romeo, càmera de fer fotos, roba d'hivern, sac de dormir, carregadors, sabates ( o millor dit, les sabates de sempre), raspall de dents, bolsa d'asseo, etc... I no ha de pesar més de 15 kg!

Estic estressat ara mateixa, pensant en preparar les coses no per a demà, sinó per a quan torne! He de tocar-li encara als estudiantes independentistes per a arreglar unes coses, he de dir adéu a la família i als amics, etc etc! I ara m'acabe d'enterar del temps i mare meva...i que foren festes a Sant Jordi en Banyeres...tot pluja! A mal temps bona cara, però que isca el sol un dia almenys...

Però menys mal que ens queda... la música i hem serveix per fer-ho tot més ràpid! Ací vos pose Saó del nou disc de la Gossa Sorda. La veritat que la primera volta que ho vaig escoltar hem va deixar un poc apagat, però ara que l'he tornat a escoltar m'agrada. En fi, ja vos contaré demà com va la cosa...