dimecres, de gener 14, 2009

Indignació

Indignació. f. [LC] Acció d'indignar-se; l'efecte. Les paraules del secretari van fer esclatar la indignació dels presents.

Amb plena temporada inicial d'exàmens el món pareix que estiga més boig que de costum. Per què?
  1. Pel canvi de la línia editorial que Público pareix que vaja a agafar a causa de que el substitut d'Escolar serà Fèlix Monteira. Un El Pais 2 no, gràcies. Felip està més indignat que jo, pot ser perquè li toca més a la porta de casa això del periodisme...
  2. Per la persecussió política que pateix l'Esquerra Independentista, la qual està comocionada pel possible empressonament immediat del David de la Fornal. Així ho va decidir la magistrada Isabel Gallardo del jutjat penal número 15 de Barcelona, que ha recuperat uns antecedents prescrits per insubmissió i els ha sumat a la condemna d'un any i mig pels fets del 12 d'octubre del 1998. Llegiu la carta que ha escrit i de segur que si no sabieu el que passava de segur que també s'indignareu. Com acaba ell la seva carta: hem pres la humil decisió de no retrocedir!
  3. Per què encara continua el genocidi cap al poble palestí. M'ha agradat l'article que ha escrit el Dabid Lazkanoiturburu al diari Gara, el qual el podem trobar traduït a Llibertat.cat. No és terrorisme, és resistència: Palestina Lliure!
  4. Perquè no entenc com en una Facultat de la Universitat de València puc esta patint més fred que a una aula de Sibèria. Si no s'ho creu aneu a les aules de la Facultat de Geografia i Història, sobretot les de la tercera plana, i després ja em direu que tal esteu. Com deia la Carnero, acò és vergonyós...
  5. Per la permissitat que hi ha als camps de futbol amb els feixistes. Fets com els que passaren el passat cap de setmana a causa dels Boixos Nois són lamentables. A més, desprestigen un esport que més enllà de guiar-se per criteris esportius cada cop és guia més per criteris on el que importa és el poder i els diners.
  6. Perquè a Mercadona la varietat d'elegir productes és mínima i no hem pogut triar Balunet i jo la marca de "keptchup" que volíem i hem agafat la única que hi havia.
  7. I perquè estic cansat de que em comparen a Messi amb Robben, com va a ser Robben igual que Messi... Recomane aquest vídeo que em va passar Vicentet:

2 algú ha dit...:

Marina ha dit...

La mare que va.

Compartisc tots els teus punts d'indignció.

A la meua Facultat també fa un fred que flipes, algus amics em diuen: MarinaSiberia de lo abrigà que vaig però és que és impossible.

Ais, Víctor!
Se betxem o què?!
Un besett

Felip ha dit...

Jo també en compartisc uns quants, de punts.

Què fàcil és indignar-se en este món!