dilluns, de setembre 14, 2009

Comença el judici

Ja ho he dit alguna volta que aquest tema sempre m'ha causat impacte. El meu cos sent coses que no havia sentit fins aquell moment. Recorde encara aquell fatídic dia, estava anant cap a València i ho vaig escoltar a la ràdio. Em vaig quedar gelat, quina sensació més estranya. No coneixia a Carlos, però em sentia rabiós i dolgut. Aquell haguera pogut ser jo mateixa o qualsevol company o companya meva. Poc a poc, amb les xerrades, concentracions i amb companyes de Madrid he anat coneixent el tema més a fons i encara em corre pel cos la sensació d'aquell diumenge 11 de Novembre. Em bull la sang i quan ho veig a la tele, ho llig o ho escolte, sempre respire profundament i els punys els tanque. Avui ha començat el judici, avui veurem si la "justícia" existeix encara i actua com ha d'actuar davant d'aquest assassinat del nazi militar aquell. Podeu seguir ací. Vos deixe el documental per a que conegueu l'any de lluita en memòria del Carlos Palomino.

1 algú ha dit...:

Laia ha dit...

Crec que tots tenim el mateix sentiment i la mateixa ràbia. Ara bé, això de la "justicia" està per veure...
Ni oblidem ni perdonem!