dimecres, de setembre 19, 2007

Entrevista a Manu Chao

Aquesta vesprada en La Ventana de Gemma Nierga li ha fet una entrevista al gran Manu Chao. Tots sabem, o almenys els que més el seguim, que ha tret un nou disc i per aixó és motiu d'entrevistes i de promocions per al seu nou disc. Manu chao sempre m'ha resultat un home un poc curiós, ja que moltes vegades hem provoca sorpresa. No parlem musicalment perquè és un crack sinó per algunes coses que hem venen al cap ara mateixa.

D'una banda, en el cicle de documentals que van fer al voltant de la globalització, estava parlant (no recorde ben be, si algú ho sap que ho diga) sobre que per acabar amb el capitalisme cal no comprar més. I si t'adonaves, darrere d'ell tenia 8 guitarres penjades en la paret. O d'altra banda, en el Viña Rock passat no va deixar que el retrasmetiren en directe per Ràdio 3... Nosé, són fets puntuals que m'han fet vore que Manu Chao, com tots nosaltres, critiquem un sistema en que vivim i en el qual formem part. Però aquest fet, no lleva a que per molt que estigam en contra algunes voltes participem en ell. No se si m'enteu el que vull dir que hui estic un poc espeset!

En fi, el que volia dir és que tinc el cd nou ( no vaig a dir com però tots s'imaginem com el tinc) i que m'ha donat bones bibracions. Sobretot hi ha unes que m'agraden mogolló i sols l'he sentit alguna que altra volta. Si voleu escoltar la ràdio un ratet, asi teniu l'entrevista que li han fet. A més si voleu, podeu llegir en aquest enllaç l'entrevista que li van fer en el País anomenada " La vida libre".