divendres, de setembre 21, 2007

I ja en van Vint...

20 de setembre ha estat al llarg de la història un dia més, com tots no? Però han passat alguns anys fets que han marcat un abns i un després en la història. Sinó no ho estudiariem no? Podem nombrar fets d'èpoques modernes, com al 1519 la sortida de Magallanes de Sevilla per a fer la primera circumnavegació exitosa del món. Ho fets més contemporànis com el triomf al 1870 de les forces d'unificació italianes en el regne papal (on trobem a personatges com Cavour, Victor Manuel II i Garibaldi).

Però al 1987 va nàixer, entre altres coses, el que vos està escrivint. Per exemple eixe dia, ara que està de moda la fórmula ú perquè guanya Alonso (com el bàsquet), el francès Alain Prost va guanyar la seva carrera número 28. És curiós, però no conec a ningú que haja nascut el mateix dia que jo. Més que res, seria per curiositat més que per altra cosa... Nose ben be com seguir, bàsicament aquesta situació la trobe sempre que escric. Ahir vam cel·lebrar amb els amics aquesta data significativa per als italians o per al partit Aliança Esquerrista Democràtica de Polònia que va pedre eixe dia la majoria davant el de Solidaritat.

Gràcies als que van vindre al meu aniversari i voler estar eixe dia al sèptim cel. Gràcies pel cd de Manu Chao, el volia original i ha sigut un bon regal. Gràcies també pel llibre i per la portada de l'Avanç ( quan cmencem a llegir-lo els tres alhora?)! Gràcies també a tots aquells que hem van felicitar en el Glop. Però com no, gràcies als meus pares per despertar-me felicitant-me, al meu germà, als meus tios i al meu avi. Als cosins i amics i amigues que estan ací i en altres estats. Però com no ,a la meva ilusa per cantar-me eixa cançoneta desde terres angleses...

Ja en tenim Twenty, i ara cal seguir en la vida diària. Demà el concurs de mòbils acuàtics, i el dilluns ja comencem la rutina d'anar a classe... Tinc ganes, però vulgues o no es fa un poquet costera amunt afrontar l'inici del curs escolar.

Falta ja poc menys d'una setmana...

2 algú ha dit...:

Anònim ha dit...

Anys i anys, per molts anys, a la una fas molts anys! Volem que super t'ho passis, bufis fort i les apaguis! A la una per molts anys, a les dues per molts anys i a les tres per mols anys! Supertres! Fiuuuuuu.....

Xiquet!! Moltes felicitats des de París... mira ja veus, aquest any crec que ja em tocava a mi anar-me'n una anyet a vore món...

Em vaig quedar superpillat quan vaig vore el teu missatge, però fins ara no he pogut contestar (exàmens i preparatius... ufff)... però que conste que et tinc a la llista d'enllaços des de ja fa... jejeje

Passa't-ho molt bé!!... i ja em contaràs un dia com vas arribar al meu bloc...ejem ejem... juas juas juas

Salut i força al canut! ;)

Anònim ha dit...

perquè m'estava aborrint a casa i he sigut tan friki de buscar qui havia posat com a afició la paraula "pensar" en el seu perfil...
i...m'ha aparegut un noi que fa 3 dies ha fet anys.

perquè jo tb sóc del 87...

perquè el meu millor amic ara està vivint a valència...

felicitats desde Catalunya!!

anna. (brindemospor.blogspot)