dijous, de febrer 21, 2008

Conèixer

Aquestos dies a la Universitat de València estem fent, des del Voluntariat Lingüístic, l'anomenat Conèixer. El Conèixer és el programa que des de la Universitat es fa per a mostrar-la a les futures estudiantes i estudians, els quals provenen en la seva majoria, o totalitat, de Secundària. A mi m'ha tocat dos dies aquesta setmana, i la següent crec que també, on ensenyaré la ruta d'Història i la de Ciències de la Salut , que jo de Ciències de la Salut...poc. Està graciós, hui m'ha tocat el grup de Bocairent i els pobres han patit el meu poc coneixement sobre Medicina...

Quan he tornat m'he posat a veure els periòdics per internet, i m'he trobat amb una notícia graciosa.:


Tele 5 retira l'anunci de la Copa del Rei al detectar que apareixien les sigles del PP en l'escut del València

La cadena Tele 5 ha decidit retirar l'anunci promocional del partit de futbol que disputaran el Barcelona i el València el pròxim dia 27, després de detectar que en l'escut del València apareixien per error les sigles del PP.

EFE Fonts d'aquesta cadena pública han informat a EFE que s'ha tractat d'un "error humà" al seleccionar els escuts dels dos equips que s'enfrontaran. El partit, corresponent a les semifinals de la Copa del Rei, es disputarà dimecres que ve i serà retransmès en directe per aquesta cadena privada.

Les mateixes fonts de la cadena han assenyalat que l'anunci promocional d'aquest partit només s'havia emès en antena tres vegades, i han insistit que s'ha retirat de forma immediata després de detectar l'error.

2 algú ha dit...:

Materatzzi ha dit...

Error humà, ai ai... aixó es diu missatge subliminar. No crec que una persona quan està fent el muntatge no s´adone que està mal, a més d'on s'ha tret ixe escut? aparegut de la "nada"?
No podem quixarse que nosaltres en la carrosa ens va faltar el escut e?ja

Anònim ha dit...

viva el PP!