dijous, de febrer 21, 2008

Conèixer

Aquestos dies a la Universitat de València estem fent, des del Voluntariat Lingüístic, l'anomenat Conèixer. El Conèixer és el programa que des de la Universitat es fa per a mostrar-la a les futures estudiantes i estudians, els quals provenen en la seva majoria, o totalitat, de Secundària. A mi m'ha tocat dos dies aquesta setmana, i la següent crec que també, on ensenyaré la ruta d'Història i la de Ciències de la Salut , que jo de Ciències de la Salut...poc. Està graciós, hui m'ha tocat el grup de Bocairent i els pobres han patit el meu poc coneixement sobre Medicina...

Quan he tornat m'he posat a veure els periòdics per internet, i m'he trobat amb una notícia graciosa.:


Tele 5 retira l'anunci de la Copa del Rei al detectar que apareixien les sigles del PP en l'escut del València

La cadena Tele 5 ha decidit retirar l'anunci promocional del partit de futbol que disputaran el Barcelona i el València el pròxim dia 27, després de detectar que en l'escut del València apareixien per error les sigles del PP.

EFE Fonts d'aquesta cadena pública han informat a EFE que s'ha tractat d'un "error humà" al seleccionar els escuts dels dos equips que s'enfrontaran. El partit, corresponent a les semifinals de la Copa del Rei, es disputarà dimecres que ve i serà retransmès en directe per aquesta cadena privada.

Les mateixes fonts de la cadena han assenyalat que l'anunci promocional d'aquest partit només s'havia emès en antena tres vegades, i han insistit que s'ha retirat de forma immediata després de detectar l'error.

3 algú ha dit...:

Materatzzi ha dit...

Error humà, ai ai... aixó es diu missatge subliminar. No crec que una persona quan està fent el muntatge no s´adone que està mal, a més d'on s'ha tret ixe escut? aparegut de la "nada"?
No podem quixarse que nosaltres en la carrosa ens va faltar el escut e?ja

Anònim ha dit...

viva el PP!

Fox ha dit...

Sorry. Look please here